Scream

作曲:張懸 / 陳建良 填詞:張懸 / 陳建良



也不是真的不要關心

也不是真的不曾介意

可偏我也不是真的拒絕這一切

只留下自己



也不是全都不理不聽

也不是真的無從繼續

可每一次我都試著堅強

都成了不得已的哭泣



I'm screaming, I'm losing all of it

I'm trying to be mature someday but

'til now it's still in vain

I'm bearing. I'm losing all of it

I'm trying to go on this path

But you said I haven't get the jests



也不是真的不要關心

也不是真的想盡辦法任性

而你懂不懂我 懂不懂

其實我心裡都珍惜



也不是全都不理不聽

也不是硬要顛反事理



可每一次我的試著靠近

都成了你看見的抗議



I'm screaming. I'm losing all of it

I'm trying to be perfect someday

But 'til now it's still in vain

I'm bearing I'm losing all of it

I'm trying to be understood

But you said I haven't seen it yet



I'm screaming, I'm losing all of it

I'm trying to go on this path

But you said I haven't get the jests



I'm losing all of it

I'm trying to be understood

but you said I haven't seen the points



I'll try it out I'll try it out

I'm trying out sometime

I'll try it out someday






英文】

I'm screaming, I'm losing all of it

I'm trying to be mature someday

but till now it's still in vain



I'm bearing, I'm losing all of it

I'm trying to go on this path

but you said I haven't get the jest





I'm screaming, I'm losing all of it

I'm trying to be prefect someday

but till now it's still in vain



I'm bearing, I'm losing all of it

I'm trying to be understood

but you said I haven't had seen it yet

(but you said I haven't get the point)



I'm try it out, I'll try it out

I'm trying it out sometime

I'm trying it out someday





【中文】

我在放聲哭泣,我就快要失去一切了

我試著有天能夠成熟的面對

但是直到現在還是無法改變



我在忍受,我就快要失去一切了

我試著去繼續這一路的旅程

但你卻說我無法笑笑的面對



我在放聲哭泣,我就快要失去一切了

我試著有天能夠過的更美好

但是直到現在還是無法改變



我在忍受,我就快要失去一切

我試著去了解

但你卻說我還是無法認清

(但你卻說我還是無法體會)



我在嘗試,我會去嘗試

也許某個時候我會嘗試

也許將來有一天我會去嘗試
arrow
arrow
    全站熱搜

    mepo819 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()