close
[I'll be]



作詞:YUI

作曲:YUI

Vocal:YUI







I'll be 君のこと

想いだしていたんだ

旅立ちを 決めたんだね

Together いつだって応援してるよ



I'll be 你的一切一切 我都將不會忘記

已經決定 要朝下一個旅程邁進了對吧

Together 我會永遠會你加油的



もし 挫けそうになったら ねぇ

部屋に こもっているだけじゃ ダメさ



如果感到挫折的話 嗯

只是躲在房間裡 是什麼也解決不了的阿



街を歩いて

今日のような

気持ち取り戻して Oh Baby Try



走在街頭 一如往常





找回你的感覺 Oh Baby Try



何度だって "Play You"

やるしかないんだから



不論經過多少次 "Play You"

只能勇往向前了不是嗎





I'll be キミ色に

塗り替えてゆけばいい

迷うことも そりゃあるけどさ

Together いつだって応援してるよ



I'll be 多希望 我能替你換個顏色

雖然偶爾也會有疑惑困擾的事

Together我會永遠為你加油的



もし 孤独に負けそうなら ねぇ

好きな 歌を聴いてみてほしい



如果感覺自己快要敗給孤單時

希望你能聽一聽自己喜歡的歌曲



人ごみに

紛れたって

見つけ出せるから Oh Baby Try



在人潮當中 迷失了自己

相信你一定可以找到自己的 Oh Baby Try





笑顔って "Play You"

チカラになるんだから



笑一個吧 "Play You"

一定會帶給你力量的



I'll be 君のこと

想いだしていたんだ

旅立ちを 決めたんだね

Together いつだって応援してるよ



I'll be 你的一切一切 我都將不會忘記

已經決定 要朝下一個旅程邁進了對吧

Together 我會永遠會你加油的



いつか誰かを そっと

愛してゆくとを

守れる勇気を

君の中に育ててゆくんだ



有一天我應該會漸漸的愛上一個人吧

希望能在你之中

得到能夠守護別人的勇氣



I'll be  ささいな失望を

くりかえすたびに きっと

やさしさに触れ合える

人生は 捨てたもんじゃないらしい



I'll be 在微小的失望不斷重覆的旅程中

一定會和溫柔相遇

畢竟人生並不是這麼容易就能放棄的阿



I'll be キミ色に

塗り替えてゆけばいい

迷うことも そりゃあるけどさ

Together いつだって応援してるよ



I'll be 多希望 我能替你換個顏色

雖然偶爾也會有疑惑困擾的事

Together我會永遠為你加油的







I'll be kimi no koto

omoi dashite i tannda

tabitachi wo kimetan dane

Together itsudatte ouen shiteru yo



moshi kujike sou ni nattara nee

heyani komotteiru dake ja dame sa



machi wo aru ite

kyou no youna

kimochi wo torimodoshite Oh Baby Try



nando datte "Play You"

yaru shika nain dakara



I'll be kimiiro ni

nurikaete yukeba ii

mayou koto mo sorya arukedo sa

Together itsudatte ouen shiteru yo



moshi kotoku ni makesou nara nee

sukina uta wo kiitemite hoshi



hitogomi ni

magire tatte

mitsu ke daseru kara Oh Baby Try



egao tte "Play You"

chikara ni narun dakara



I'll be kimi no koto

omoi dashite i tannda

tabitachi wo kimetan dane

Together itsudatte ouen shiteru yo



itsuka dare ka wo sotto

aishite yuku to wo

mamo reru yuuki wo

kimi no naka ni sodatete yukunda



I'll be sasaina shitsubou wo

kurikaeru tabi ni kitto

yasashisa ni fureaeru

jinsei wa suteta mon janai rashii



I'll be kimiiro ni

nurikaete yukeba ii

mayou koto mo sorya arukedo sa

Together itsudatte ouen shiteru yo





轉載於:http://blog.xuite.net/a20620627/BLOG/19627346


◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎


耶穌 萬國的盼望
耶穌 萬國的盼望



耶穌 憂傷者的安慰



你是這世界唯一的盼望



耶穌 黑暗中的光 耶穌 現實中的真理



你是這世界唯一的盼望



因你為我道成肉身



斷開黑暗復活得勝



你是我神 永住我心



你是磐石 我所倚靠



你是真光 照亮在全世界之上



你已經復活 戰勝懼怕



和平君王 領我親近



耶穌我主 你是我永活的盼望



我信靠你

http://mymedia.yam.com/m/1786728 聽看看吧!

參考資料:http://www.elim-hk.com/pav_details.php?id=260 我有買喔!(高二的時候~)

◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎

蕾哈娜 -下台一鞠躬
Rihanna-Take A Bow

How about a round of applause
舞台上 接受眾人拍手喝采
A standing ovation
感覺很不錯吧

Verse 1
You look so dumb right now
但你現在看起來有點可笑
Standing outside my house
整個人 呆站在我家門外
Trying to apologize
試著想道歉
You’re so ugly when you cry
你哭起來 還真醜
Please, just cut it out
行行好 就別再裝了

Aad don’t tell me you’re sorry cause you’re not
別說啥對不起 這有點虛假
Baby when I know you’re only sorry you got caught
當事情爆發 才知道說抱歉

Chorus
But you put on quite a show
的確 你演了齣很棒的戲
Really had me going
把大家全唬得一愣愣的
But now it’s time to go
曲終人散 也該走了
Curtain’s finally closing
一切都已落幕
That was quite a show
精采絕倫的戲碼
Very entertaining
娛樂性十足
But it’s over now
但現在 什麼都結束了
Go on and take a bow
下台一鞠躬 滾吧

Verse 2
Grab your clothes and get gone
收拾你的衣服 消失在我眼前
(You better hurry up) before the sprinklers come on (come on)
最好趕快離開 灑水車都快來了
Talkin’ about, girl, I love you, you’re the one
別虛情假意的說什麼 「永遠愛你,我的唯一」
This just looks like the re-run
根本是陳腔濫調的重播情節
Please, what else is on
拜託,你還有沒有別句台詞

Aad don’t tell me you’re sorry cause you’re not
別說啥對不起 這有點虛假
Baby when I know you’re only sorry you got caught
當事情爆發 才知道說抱歉

Chorus
But you put on quite a show
的確 你演了齣很棒的戲
Really had me going
讓我很抓狂
But now it’s time to go
曲終人散 也該走了
Curtain’s finally closing
一切都已落幕
That was quite a show
精采絕倫的戲碼
Very entertaining
娛樂性十足
But it’s over now
但現在 什麼都結束了
Go on and take a bow
下台一鞠躬 滾吧

Bridge
And the award for
如果要頒個最佳騙子獎
the best lie goes to you
我想你當之無愧
For makin’ me believe
把我騙得團團轉
that you could be faithful to me
天真的以為 你對我始終如一
lets hear your speech
準備發表得獎感言吧

How bout a round of applause
接受眾人拍手喝采
A standing ovation
感覺很不錯吼?

Chorus
But you put on quite a show
的確 你演了齣很棒的戲
Really had me going
把大家全唬得一愣愣的
But now it’s time to go
曲終人散 也該走了
Curtain’s finally closing
一切都已落幕
That was quite a show
精采絕倫的戲碼
Very entertaining
娛樂性十足
But it’s over now
但現在 什麼都結束了
Go on and take a bow
下台一鞠躬 滾吧

But it’s over now...
一切到此為止...


◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎

尼歐closer
Closer x 4
親近 X4

Verse 1:
Turn the lights off in this place
這個地方關閉燈光
And she shines just like a star
她一樣閃耀如星星
And I swear I know her face
我發誓,我認識她
I just don¡¯t know who you are
我只是不知道你是誰
Turn the music up in here
在這裡打開音樂吧
I still hear her loud and clear
我還聽到她響亮而明確的聲音
Like she¡¯s right there in my ear
尤如她出現在我的耳朵
Telling me that
告訴我,
She wants to own me
她希望擁有我
To control me
控制我
Come closer (closer)來 靠近(靠近)
Come closer靠近

Chorus:合唱:
And I just can¡¯t pull myself away
我剛才我不能脫離
From the respect I can make
那我可以做到的尊嚴
I just cant stop
我只是不能停
I just cant stop
我只是不能停
I just cant stop
我只是不能停
I just cant stop
我只是不能停
And I just can¡¯t bring myself away
我只是不能出賣自己
But I don¡¯t want to escape
但我不想逃避
I just can¡¯t stop
我只是不能阻止
I just can¡¯t stop我只是不能阻止
I just can¡¯t stop我只是不能阻止
I just can¡¯t stop我只是不能阻止
I just can¡¯t stop我只是不能阻止

Verse 2:
I can feel her on my skin
在我的皮膚 我能感覺到她
I can taste her on my tongue
在我的舌頭 我可以嚐到她
Shes the sweetest taste Ive seen
她是我嚐過最甜蜜的味道
The more I get the more I want
我得到的多我越想得到更多
She wants to own me
她希望擁有我
Come closer來 靠近
She says "come closer"她說, “來 靠近”

◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎

瑪麗亞凱莉bye bye
This is for my peoples who just lost somebody
這是獻給這些,失去生命中摯愛的人的歌曲
Your best friend, your baby, your man or your lady
比如說你最好的朋友,你的小寶貝,或是你親密的另一半
Put your hand way up high
請高高舉起你的手
We will never say bye (no, no, no)
因為我們再也沒有機會和他們說再見了

Mamas, daddies, sisters, brothers, friends and cousins
各位媽媽,爸爸,姐妹,兄弟,朋友還有親戚
This is for my peoples who lost their grandmothers
這首歌獻給…那些失去了祖母的人們
Lift your head to the sky
抬頭看看天空吧
‘Cause we will never say bye
因為我們再也沒有機會和他們說再見了

As a child there were them times
孩子們有他們的時間和世界
I didn't get it but you kept me alive
我一直沒有過,但你養我長大
(指的是瑪麗亞的生父Alfred)
I didn't know why you didn't show up sometimes
小時的我不懂事,不懂你為何總不表達出來
It's something more than saying "I miss you"
現在想對你說的話那僅只於一句「我想你」
But when we talked to
但當我們談到
All them grown folk things
家人間的事
Separation brings
讓我們分離
(瑪麗亞‧凱莉三歲時父母離婚)
You never let me know it
你從來不讓我知道這些
You never let it show because
你從來不讓他表現出來
You loved me and obviously
因為你愛我 且顯然
There's so much more left to say
還有太多說不出口的話
If you were with me today face to face
如果你今天還在我身邊 能面對面交談 多好

I never knew I could hurt like this
從不知道失去親人會如此的痛
And everyday life goes on like
每天都…
I wish I could talk to you for a while (bye)
希望還能和你說說話,哪怕只有一會兒
I wish I could find a way try not to cry (bye)
希望能找到不讓自己哭出來的方法
(A~)
As time goes by
隨著時間過去
And soon as you reach a better place
我知道 你已經去了一個更好的地方
Still I'll give the whole world to see your face (bye)
我願意以全世界 換得見你一面
And I’m bragging right here next to you (bye)
且大聲誇耀你在我身邊
It feels like you're gone too soon (bye)
但總覺你離開得太快
Now the hardest thing to do is say bye bye
現在才發現說再見是如此困難
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye
And you never got a chance to see how good I done
你再也沒有機會 看見我有多棒
And you never got to see me back at number one
你再也看不到 我重登排行冠軍
I wish that you were here to celebrate together
我希望你現在就在這裡 和我一起慶祝
I wish that we could spend the holidays together
我希望我們還可以一起 共度那些美好的假日
I remember when you used to tuck me in at night
我還記得 小時候 夜裡你會幫我蓋好棉被
With the teddy bear you gave me that I held so tight
抱著你給我的泰迪熊 緊擁入眠
I thought you were so strong
我一直以為你很強壯
You'd make it through whatever
足夠撐過那些病痛
(後來她父親得癌症病逝)
It's so hard to accept the fact you're gone forever
現在叫人怎麼接受 你永遠離開我的事實
• I never knew I could hurt like this
從不知道失去親人會如此的痛
And everyday life goes on like
每天都…
I wish I could talk to you for a while (bye)
希望還能和你說說話,哪怕只有一會兒
I wish I could find a way try not to cry (bye)
希望能找到不讓自己哭出來的方法
As time goes by
隨著時間過去
And soon as you reach a better place
我知道 你已經去了一個更好的地方
Still I'll give the whole world to see your face (bye)
我願意以全世界 換得見你一面
And I’m bragging right here next to you (bye)
且大聲誇耀你在我身邊
It feels like you're gone too soon (bye)
但總覺你離開得太快
Now the hardest thing to do is say bye bye
現在才發現說再見是如此困難
Is say bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye (hardest thing to say)
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye
This is for my peoples who just lost somebody
這首歌是獻給這些,失去生命中摯愛的人
Your best friend, your baby, your man or your lady
比如說你最好的朋友,你的小寶貝,或是你親密的另一半
Put your hand way up high
請高舉起你的手
‘Cause we will never say bye (no, no, no)
因為我們再也沒有機會和他們說再見了
Mamas, daddies, sisters, brothers, friends and cousins
各位媽媽,爸爸,姐妹,兄弟,朋友還有親戚
This is for my peoples who lost their grandfather
這首歌獻給…那些失去了祖父的人們
Lift your head to the sky
抬頭看看天空吧
We will never say bye
我們再也沒有機會和他們說再見了
never knew I could hurt like this (I never knew it)
從不知道失去親人會如此的痛 (從不知道)
And everyday life goes on like (everyday of my life I wish)
每天都… (每天都希望)
I wish I could talk to you for a while (I wish )
希望還能和你說說話,哪怕只有一會兒 (我希望)
I wish I could find a way try not to cry
希望能找到不讓自己哭出來的方法
As time goes by (I wish, I wish as time goes by)
*隨著時間過去
And soon as you reach a better place (And soon as you reach a better place)
我知道 你已經去了一個更好的地方
Still I'll give the whole world to see your face (Still I'll give the whole world to see your face)
我願意以全世界 換得見你一面
And put my hands next to you
且把手放在你身邊
Now the hardest thing to do
現在才懂說再見是如此困難
Is say bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye
*(It’s hard to say bye bye bye bye bye bye
現在才懂說再見是如此困難
So come on somebody sing it with me
所以大家跟我一起唱吧
Wave your hands up high
把你的雙手舉高
Hey , this is for my peoples who just lost somebody
這是獻給那些失去摯愛的人們
So this is for everywhere
所以這是給所有人
You put your hand to the sky
把手舉高 伸向天空
We will never say good bye)
我們沒有說再見的機會了

◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎

歌手: Rihanna
歌名: Don't Stop The Music
Please dont stop the music
請別停掉音樂

Its gettin late,
現在已經太遲了

Im making my way over to my favorite place,
我朝著喜歡的地方前進著

I gotta get my body moving shake the stress away,
我必須隨著音樂擺動以甩掉壓力

I wasnt looking for nobody when you looked my way,
你看著我尋找別人的身影

Possible candidate yeah
可能的候補人選

Who knew,
誰知道呢

That youd be up here lookin; like you do,
你用一貫的方式在這裡看著我

Youre making staying over here impossible,
你讓我無法在這裡停留

Baby I must say your aura is incredible,
寶貝 我不得不說你身旁圍繞著奇怪的氣氛

If you dont have to go dont
如果你不用離開 請別離開

Bridge:
Do you know what youve started,
你知道你在做什麼嗎

I just came here to party,
我只是來參加派對

But now we're rockin; on the dance floor acting naughty,
但我們現在只是在舞池裡盡情的舞動著

Your hands around my waist,
你雙手環繞我的腰

Just let the music play,
讓音樂放肆的播放著

We're hand in hand,
我們牽著手

Chest to chest,
貼著胸膛

And now we're face to face
而現在 我們轉身面對著面

Chorus:

I wanna take you away,
我想要帶你離開

Lets escape into the music DJ let it play,
讓我們逃到DJ所播放的音樂裡

I just can't refuse it,
我只是無法拒絕

Like the way you do this,
就像你所做的那樣

Keep on rockin to it,
不停的搖擺吧

Please don't stop the,
請不要停下

Please don't stop the,
請不要停下

Please don't stop the music
請不要停下音樂吧
(Repeat)

Baby are you ready cause its getting close,
就快要結束了 你準備好了嗎

don't you feel the passion ready to explode,
你難道沒感受到那即將迸發的熱情嗎

what goes on between us no one has to know,
沒有人知道我們之間將發生些什麼

this is a private show (oh)
這只是一場私人的演出
arrow
arrow
    全站熱搜

    mepo819 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()